niedziela, 16 sierpnia 2015

Torty i ładowarka w kolorze zielonym


Trudny wybór.
 Jaki smak wybrać? 
A może zrobić samemu?
Nie miałam takiego dylematu,
gdy zobaczyłam tę ładowarkę na stronie sklepu internetowego i od razu stwierdziłam, że muszę ją mieć.
Jest bardzo praktyczna. Zestaw składa się z ładowarki i kabla. Można ją też podpiąć do komputera lub laptopa. To co już na samym początku zwróciło moją uwagę, okazało się bardzo przydatne w użytkowaniu. Mam na myśli jaskrawy zielony kolor, który od razu rzuca się w oczy. Nie sposób przegapić i poszukiwać po domu, jak to miało miejsce wcześniej, gdy korzystałam z ładowarki w kolorze czarnym, której ciągle szukałam.
Parametry:
  • Długość: 1 m
  • Wejście: AC 100 - 240 V, 50/60 Hz
  • Wyjście: 5 V DC, 1
Ładowarka jest dostępna w sklepie Shipgratis
Kosztuje około 22 złotych. Można też zamówić inny kolor :)

6 komentarzy: