czwartek, 11 sierpnia 2016

Lipiec w obiektywie

Urlop dobiegł końca i niestety trzeba wracać do pracy.
Dzisiaj post ze zdjęciami z ostatnich tygodni :)
Domowa pizza na bardzo  cienkim cieście, robiona po raz trzeci w ciągu  ostatniego miesiąca. Dodałam tylko ser, pomidory i bazylię z oregano.
Okres urlopowy sprzyjał jadaniu poza domem.

I jeszcze kilka nowości w mojej kosmetyczne :)
Aloesowy żel do ciała Avon i lotion nawilżający Vis Plantis - oba rewelacyjne.
Kremy do rąk Oriflame o zapachu oliwek i wiśni. Bardzo przyjemne kosmetyki.
Szampon Nivea i suchy szampon Batiste na awaryjne sytuacje.
A co słychać  u Was?
Jak mijają letnie miesiące?

15 komentarzy:

  1. świetne nowości, smaka narobiłaś mi tą pizzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kosmetyki sprawdzają się znakomicie, a domowa pizza najlepsza :)

      Usuń
  2. Ale smakołyki, zjadłabym taką domową pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio robiłam sobie domową pizze, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszności :-) szczególnie pizza mniam :D
    chociaż ja ost. zamówiłam pizze calzone na dowóz i ciasto w środku było surowe Oo ..a to moja ulubiona, sprawdzona pizzeria :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy do rąk z Oriflame mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz pizzy :) kremy Oriflame wyglądają interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pizza wygląda smakowicie, uwielbiam ! Fajnym dodatkiem do pizzy jest marynowany pieprz - oczywiście, jeżeli ktoś lubi bardziej pikantną wersje, następnym razem spróbuj z tym składnikiem. Polecam !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pizzy dawno nie robiłam, muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń