niedziela, 2 kwietnia 2017

Piękne akcesoria kuchenne oraz bezpieczeństwo na drodze

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie piękne rzeczy wypatrzyłam w jednej z trójmiejskich galerii oraz jak można zadbać o bezpieczeństwo na drodze. Nie mogę przejść obojętnie obok wystawy ze sprzętami i akcesoriami kuchennymi. Ostatnio moją uwagę przykuła witryna pewnego sklepu, ale ostatkiem sił zmusiłam się, aby nie wejść.
Od dawna policja alarmuje, aby zarówno poruszający się rowerem, jak i piesi mieli elementy odblaskowe. Od tego może zależeć nasze zdrowie, a często także życie.
W sklepie internetowym Shipgratis.eu
można kupić zestaw naklejek odblaskowych na samochód, które świetnie się sprawdzają także do oznakowania roweru, a nawet plecaka. Użyłam właśnie jednego tylko paska, aby uczynić plecak widocznym po zmroku. Naklejanie jest bardzo proste, wystarczy odkleić pasek i nanieść go na wybrane miejsce, po czym docisnąć i gotowe.

Często robimy rodzinne wycieczki i chcę, abyśmy byli widoczni na drodze. To ważne, aby a zadbać o bezpieczeństwo swoje i rodziny.
Przyszła wiosna i coraz częściej będziemy wychodzić z domu, aby skorzystać ze świeżego powietrza. Pamiętajmy też o zachowaniu ostrożności. Odblaskowe elementy można przykleić do różnych przedmiotów, u mnie będzie to rower.
Naklejki odbijają światło nie tylko na wprost, ale także pod kątem.

Co sądzicie o takim produkcie?
Czy zabezpieczanie swoje pojazdy?

7 komentarzy:

  1. Racja odblaski czasami mogą uratować nasze życie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci, że ja często chodzę w nocy bezmyślnie w miejscach gdzie nie ma chodnika, na dodatek ubrana na ciemno :/

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezpieczeństwo przede wszystkim, szczególnie u dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odblaski musza być, przede wszystkim u dzieciach ;)

    OdpowiedzUsuń